Pomoc

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA I ODPOWIEDZI:

 

1) Złożyłem zamówienie, zapłaciłem, ale nie otrzymałem maila

Na początek sprawdź na swojej skrzynce foldery SPAM i OFERTY. Mail mógł tam trafić.

Drugi sposób to wpisanie w wyszukiwarkę Twojej poczty mojego adresu sklep@plackowska.pl - wszystkie maile powinny się wtedy pokazać.

Jeśli nadal nie możesz znaleźć maili transakcyjnych, być może podczas składania zamówienia zrobiłeś literówkę w adresie email i link do planera nie dojdzie. Napisz do mnie - wyślę jeszcze raz link do planera na odpowiedni adres!

 

2) Złożyłem zamówienie, wybrałem sposób płatności: zwykły przelew bankowy, wykonałem przelew, ale nie otrzymałem pliku

W przypadku tej płatności, wysyłka pliku następuje dopiero po zaksięgowaniu płatności. Zazwyczaj jest to następny dzień roboczy około godziny 12, bo tak są księgowane płatności w moim banku. Wyjątkiem jest weekend, gdzie płatność jest księgowana dopiero w poniedziałek. Dlatego zamówienia z weekendu realizowane są w większości w poniedziałek przy wyborze tego sposobu płatności. Wybierając przelew natychmiastowy, blik, przelewy24.pl lub PayPal, plik wysyłany jest w kilka minut od dokonania płatności.

 

3) Nie mogę pobrać planera. Link kieruje mnie na stronę główną sklepu

ZAMÓWIENIE Z ZAŁOŻENIEM KONTA W SKLEPIE

Jeśli link przekierowuje Cię z powrotem na stronę sklepu, należy zalogować się ponownie tymi samymi danymi na swoje konto i w panelu klienta odszukać swoje zamówienie. Pod zamówieniem znajdują się Twoje pliki do pobrania.

ZAMÓWIENIE BEZ REJESTRACJI

Linki zostają wysłane bezpośrednio na maila podanego podczas składania zamówienia.

Zalecam ściąganie zakupionych plików na komputerze stacjonarnym lub laptopie, aby niepotrzebnie nie marnować limitu pobrań na telefonie. Smartfony zapisują skompresowane pliki w dziwnych miejscach, które czasami ciężko znaleźć i rozpakować. W przypadku problemów z pobraniem, po prostu opisz swój problem w wiadomości mailowej na adres: sklep@plackowska.pl . Na pewno coś poradzimy! Skoro plik został opłacony, to musi do Ciebie dotrzeć :)

 

4) Skończył się limit pobrań.

Jeśli wystąpił jakiś problem techniczny, skontaktuj się ze mną mailowo i opisz swój problem na adres : sklep@plackowska.pl

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl